I Mistrzostwa Sławna w jedzeniu pączków

Strona głównaAktualności › I Mistrzostwa Sławna w jedzeniu pączków

 

 

I MISTRZOSTWA SŁAWNA W JEDZENIU PĄCZKÓW

POD PATRONATEM BURMISTRZA MIASTA SŁAWNA

4 lutego 2016 r., godz. 16.30
Hala Sportowo-Widowiskowa OSiR przy SP 3

wstęp wolny

 

Urząd Miejski w Sławnie, Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sławnie, PSS Społem i Obserwator Lokalny zapraszają, po raz pierwszy w Sławnie, na konkurs w jedzeniu pączków. Zapraszamy tych, którzy zmierzą się w zawodach, tych, którzy będą kibicować oraz dzieci dla których przewidziany jest słodki poczęstunek i zabawa taneczna.

Konkurs odbędzie się w Tłusty Czwartek, 4 lutego o godz. 16:30 do Hali Sportowo-Widowiskowej OSiR przy SP Nr 3. Zawodnicy (osoby pełnoletnie, muszą legitymować się dowodem osobistym) mogą wrzucać paragony – losy 4 lutego od godz. 15:00 do kuli szczęścia ustawionej w holu hali widowiskowo-sportowej. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu uczestnictwa w „I Mistrzostwach Sławna   w jedzeniu pączków na czas” jest wrzucenie do kuli losującej paragonu (za zakupy na co najmniej 10 zł dniach 1-4.02.2015r. w jednym ze sklepów PSS Społem w Sławnie) na którym będzie napisane imię i nazwisko oraz numer telefonu, osoby pełnoletniej biorącej udział w losowaniu. Uwaga! - w zmaganiach weźmie udział 10 wylosowanych osób. Na zwycięzcę czeka nagroda rzeczowa, ufundowana przez Obserwatora Lokalnego. Urząd Miejski w Sławnie przygotuje zestawy dla finalistów. Pączki funduje PSS Społem w Sławnie. Zmagania wygra ta osoba która pierwsza zje 10 pączków w jak najkrótszym czasie. Wszelkie techniki jedzenia dozwolone.                        

Występy Szkoły Tańca Finezja o godz. 16.00 rozpoczną I Mistrzostwa w jedzeniu pączków na czas. Losowanie 10 paragonów odbędzie się o godz. 16:30. Jeżeli zostanie wylosowany paragon osoby nieobecnej, losujemy kolejny.

Po emocjach konkursowych zapraszamy - szczególnie dzieci do wspólnej zabawy (trzeba tylko zabrać obuwie sportowe na zmianę !).                                                        

ZAPRASZAMY WSZYSTKICH CHĘTNYCH
DO WZIĘCIA UDZIAŁU W IMPREZIE